Forum 2b!

Forum 2b Gimnazjum z Wyspiana!!

  • Nie jesteś zalogowany.

#16 2006-11-25 19:07:29

Gugul

Zaczyna uczyć

Skąd: Kentaki
Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 197
Punktów :   

Re: OGame

jak wy możecie grać w to gówno?!?

Offline

 

#17 2006-11-25 19:08:43

binaj

Król

Zarejestrowany: 2006-10-12
Posty: 346
Punktów :   

Re: OGame

jabyś umiał w to grać, to byś poznał prawdziwy oGame


http://img461.imageshack.us/img461/4641/picphpsx8.gif

Offline

 

#18 2006-11-25 19:14:58

Arek126

Administrator

8536277
Skąd: Kobiernice
Zarejestrowany: 2006-10-11
Posty: 2301
Punktów :   
WWW

Re: OGame

Własnie Bartek zagralbys to bys polubil.


http://wilwheaton.typepad.com/photos/uncategorized/lost.png

Offline

 

#19 2006-11-26 22:59:38

MiLo

Zaczyna uczyć

2270365
Call me!
Skąd: Kęty
Zarejestrowany: 2006-11-20
Posty: 141
Punktów :   

Re: OGame

właśnie... na początku też tak mówiłem jak nie zagrałem... a teraz nie moge oderwać wzroku od ogame... wypas i tyle


http://ogame.pl/portal/downloads/en/Banner3.jpg

Offline

 

#20 2006-11-27 13:48:31

binaj

Król

Zarejestrowany: 2006-10-12
Posty: 346
Punktów :   

Re: OGame

seba o fajnych godz. piszesz posty!


http://img461.imageshack.us/img461/4641/picphpsx8.gif

Offline

 

#21 2006-11-27 18:14:30

Arek126

Administrator

8536277
Skąd: Kobiernice
Zarejestrowany: 2006-10-11
Posty: 2301
Punktów :   
WWW

Re: OGame

Ja juz spie. Rano trzeba wczas do szkoly wstawac!


http://wilwheaton.typepad.com/photos/uncategorized/lost.png

Offline

 

#22 2006-11-28 18:43:40

MiLo

Zaczyna uczyć

2270365
Call me!
Skąd: Kęty
Zarejestrowany: 2006-11-20
Posty: 141
Punktów :   

Re: OGame

hehe... bo mi sie nie chciało spać to napisałem posta:D


http://ogame.pl/portal/downloads/en/Banner3.jpg

Offline

 

#23 2006-11-28 19:21:01

Arek126

Administrator

8536277
Skąd: Kobiernice
Zarejestrowany: 2006-10-11
Posty: 2301
Punktów :   
WWW

Re: OGame

Jakbym mial tak blisko do szkoly to luzik!


http://wilwheaton.typepad.com/photos/uncategorized/lost.png

Offline

 

#24 2006-12-01 18:53:09

MiLo

Zaczyna uczyć

2270365
Call me!
Skąd: Kęty
Zarejestrowany: 2006-11-20
Posty: 141
Punktów :   

Re: OGame

hehe... wojtek ma najbliżej , a tam, jakoś weszłem na kompa o tej godzinie


http://ogame.pl/portal/downloads/en/Banner3.jpg

Offline

 

#25 2006-12-01 19:12:50

Arek126

Administrator

8536277
Skąd: Kobiernice
Zarejestrowany: 2006-10-11
Posty: 2301
Punktów :   
WWW

Re: OGame

Wojtek ma blisko a jeszcze narzeka!!


http://wilwheaton.typepad.com/photos/uncategorized/lost.png

Offline

 

#26 2006-12-03 18:57:50

MiLo

Zaczyna uczyć

2270365
Call me!
Skąd: Kęty
Zarejestrowany: 2006-11-20
Posty: 141
Punktów :   

Re: OGame

hehe, ale i tam przeważnie jest pierwszy w szkole


http://ogame.pl/portal/downloads/en/Banner3.jpg

Offline

 

#27 2006-12-03 19:17:14

Arek126

Administrator

8536277
Skąd: Kobiernice
Zarejestrowany: 2006-10-11
Posty: 2301
Punktów :   
WWW

Re: OGame

Ja bym wychodzi 7.05 z domu.


http://wilwheaton.typepad.com/photos/uncategorized/lost.png

Offline

 

#28 2006-12-04 07:20:19

MiLo

Zaczyna uczyć

2270365
Call me!
Skąd: Kęty
Zarejestrowany: 2006-11-20
Posty: 141
Punktów :   

Re: OGame

hehe ja tak wsumie o tej godzinie wychodze, a wojciech chyba o 6:40 jest już w szkole masakra


http://ogame.pl/portal/downloads/en/Banner3.jpg

Offline

 

#29 2006-12-04 18:27:04

Arek126

Administrator

8536277
Skąd: Kobiernice
Zarejestrowany: 2006-10-11
Posty: 2301
Punktów :   
WWW

Re: OGame

Zadanie musi odpisac!!


http://wilwheaton.typepad.com/photos/uncategorized/lost.png

Offline

 

#30 2006-12-23 15:22:33

alutka

Mistrz mistrzów

10738399
Zarejestrowany: 2006-12-21
Posty: 633
Punktów :   
WWW

Re: OGame

Powiem krótko i zwięzle O game to SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFFFF Line Age II Rulez N00bki :_)


/// HE HE \\\

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
wzory lakierowania felg tadeusz kaczorowski bas inightwood forum www.jensenacklesforum.pun.pl www.galactikfootballgame.pun.pl